جدیدترین اخبار :
  • تشریح برنامه‌های توسعه‌ای منطقه آزاد چابهار در سال 1404
  • رویکرد جدید مناطق آزاد در کمک به حل ناترازی انرژی در کشور
  • عارف: توسعه مکران، از اولویت‌ها و راهبردهای کلان دولت چهاردهم است
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار
  • انتصاب در منطقه آزاد چابهار

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :982
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل