جدیدترین اخبار :
  • رشد صادرات مناطق آزاد کشور در چهار ماهه نخست سال 1404
  • مناطق آزاد باید به موتور توسعه تجارت با همسایگان تبدیل شوند
  • کریدور لاجورد؛ پروژه‌ای اقتصادی یا ابزاری ژئوپلیتیکی علیه ایران؟
  • ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته
  • جزئیات کامل ورود خودروهای مناطق آزاد به سرزمین اصلی و دریافت پلاک ملی اعلام شد

برندسازی کالای ایرانی در اکسپو 2024

اقتصادی | تاریخ خبر : 3/01/25 | تعداد بازید :1163
مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی یکی از مسیرهای گسترش صادرات کشور است. اما به رغم ایجاد مناطق متعدد برای صادرات شاهد هستیم که از ظرفیت این مناطق در بحث صادرات کالا و خدمات از کشور آنطور که باید استفاده نمی شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی دلیل این مساله را اطلاع رسانی ضعیف و عدم آشنایی تولیدکنندگان ایرانی با روندهای صادراتی می داند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل